2016. február 15., hétfő

Mi ez és miért hoztam létre?

Kedves Olvasó!
Először is köszöntelek az újonnan készült blogomon!
Fontos leszögezni, hogy ez egy pénzügyi blog családoknak vagy családot tervezőknek. Itt meg fogsz találni minden családi- pénzügyes témát, ami felmerülhet, persze idővel.  Mire gondolok ezalatt? Pl. Milyen költségekkel jár a gyermekvállalás illetve családtervezés? Milyen igényelhető, alanyi jogon járó juttatások, támogatások adókedvezmények vannak? Hogyan kell ezeket igényelni? A valóságban is igaz az a mondás, hogy kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond? Nagycsaládosoknak mi jár még? Stb... Megtalálható lesz minden, de ha kérdés vagy észrevétel fogalmazódik meg, akkor az elérhetőségeimen megtaláltok.

Majdnem elfelejtettem... Ki vagyok én? A nevem Bélteki Alma, általános pénzügyekkel 2013 óta foglalkozom, és azt vettem észre, hogy nincs egy olyan oldal, ahol a szülők vagy leendő szülők egy helyről tájékozódjanak. Mivel a gyerekek a jövő nemzedéke, így rendkívül fontos akár közvetve is segíteni, támogatni őket. Én ebben tudok itt hasznos lenni ezért 2015 eleje óta vagyok családtámogatási szakértő, ez az én szívügyem, ezzel teremtek a mindennapokban értéket.
Úgyhogy jó olvasát, böngészést! Ha kérdés, észrevétel van, akkor tessék jelentkezni!
További szép mindennapokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése